لینک مستقیم+پروپوزال اولویت‌بندی راه‌حل‌های مدیریت دانش با رویکرد QFD فازی مورد مطالعه: بیمارستان شهید بهشتی شه+

جوینده گرامی در این پست شما فایل با عنوان .پروپوزال اولویت‌بندی راه‌حل‌های مدیریت دانش با رویکرد QFD فازی مورد مطالعه: بیمارستان شهید بهشتی شه. را مشاهده می نمایید. | پروپوزال اولویت‌بندی راه‌حل‌های مدیریت دانش با رویکرد QFD فازی مورد مطالعه: بیمارستان شهید بهشتی شه|31014799|laboratory|پروپوزال اولویت‌بندی راه‌حل‌های مدیریت دانش با رویکرد QFD فازی مورد مطالعه: بیمارستان شهید بهشتی شهر شیراز ,پروپوزال اولویت‌بندی راه‌حل‌های مدیریت دانش با رویکرد QFD فازی ,پروپوزال, اولویت‌بندی راه‌حل‌های مدیریت دانش با رویکرد QFD فازی مورد مطا

ادامه

پروپوزال اولویت‌بندی راه‌حل‌های مدیریت دانش با رویکرد QFD فازی مورد مطالعه: بیمارستان شهید بهشتی شهر شیراز
دارای 51 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

عنوان پروپوزال:اولویت‌بندی راه‌حل‌های مدیریت دانش با رویکرد QFD فازی مورد مطالعه: بیمارستان شهید بهشتی شهر شیراز

تعداد صفحه: 51صفحه
فونت: B ZAR
فاصله سطرها: 1.15
منابع فارسی و لاتین: دارد
پرسشنامه و ضمائم: دارد
بندهای پروپوزال: عنوان، مقدمه، بیان مسئله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف پژوهش (هدف اصلی، اهداف جزئی)، فرضیه های پژوهش، تعریف مفاهیم پژوهش (تعریف مفهومی، تعریف عملیاتی)، روش تحقیق، طرح پژوهش، ابزار اندازه گیری، روش تجزيه و تحليل داده ها و...


پروپوزال گروه مدیریت
اولویت‌بندی راه‌حل‌های مدیریت دانش با رویکرد QFD فازی مورد مطالعه: بیمارستان شهید بهشتی شهر شیراز

مقدمه
امروزه دانش به‌¬عنوان مهم‌ترين سرمايه و عامل اصلي مزيت رقابتي پايدار سازمان‌ها به‌شمار مي‌رود. مدیریت این سرمایه‌ی حیاتی امری ضروری است. این پژوهش درصدد است به شناسایی نیازمندی‌ها و در نهایت اولویت‌بندی راه‌حل‌های مدیریت دانش در بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی شیراز بپردازد. فصل اول به کلیات تحقیق اشاره می‌کند. در این راستا ابتدا مسئله¬ی تحقیق و سپس ضرورت و اهداف تحقیق و در ادامه قلمرو و روش تحقیق بررسی می‌گردد.

بیان مسأله و اهداف تحقیق
امروزه دانش به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه و دارایی یک سازمان و محرکی برای ایجاد مزیت رقابتی، تحول سازمانی، نوآوری و... در سازمان به‌شمار می‌رود. اين دارايي، در مقايسه با انواع ديگر دارایي‌ها، از این ویژگی منحصر‌به‌فرد برخوردار است كه هر چه بيشتر استفاده گردد به ارزش آن افزوده مي‌شود(نیمال و همکاران ، 2004). مديريت این دارایی نامشهود در طول دهه‌های گذشته توجه زيادي را به خود جلب نموده به‌طوری‌که اجراي يك استراتژي مؤثر مديريت دانش و تبديل شدن به يك سازمان دانش‌محور، شرط الزامي موفقيت سازمان‌ها در دوره‌اي است كه به دوره‌ي اقتصاد دانش‌محور معروف است(هانگ و همکاران ، 2005؛ داونپورت و بک ، 2002؛ لوت و گونر ، 2000).
مديريت دانش فرآيندي است كه به سازمان‌ها در كشف، انتخاب، سازماندهي، انتشار و انتقال اطلاعات مهم و تجارب ضروري براي فعاليت‌هايي از قبيل حل مسأله، يادگيري پويا، برنامه‌ريزي استراتژيك و تصميم‌گيري كمك مي‌كند(گوپتا و گاوندراجن ، 2000). مديريت دانش به تلاش‌هايي اشاره دارد كه به‌طور سيستماتيك براي يافتن، ساماندهي، قابل دسترس نمودن سرمايه‌هاي نامشهود سازمان، تقويت فرهنگ يادگيري مستمر و تسهيم دانش در سازمان صورت مي‌گيرد. بسياري از سازمان‌ها با تمركز بر مديريت دانش و سرمايه‌گذاري گسترده در زمينه¬ی فناوری اطلاعات به‌دنبال دسترسي به مزاياي حاصل از مديريت دانش هستند(شیح و چنگ ، 2005).

جزییات بیشتر